Home -  First Comic -  Latest Comic -  Archive -  RSS -  + Fav

» Comics - Pg.6 singalong KIDS! - March 14th, 2010, 4:08 pm

     Average Rating: None      


« First ‹ Back Next › Latest »



The Management Says:
mosama, March 14th, 2010, 4:12 pm ( Reply )


This march madness thing gave me art cancer.
I wasnt able to draw for days, i started doing the kemo-art-therapy and im slowly recovering. I think it hit me real bad cuz i was attempting to water down my stuff into things i dont find funny (not that any of the pages i put up are things i dont find funny, im saying, my original plan was do to completly-appropriate-things and that in its self is not funny to me, sooo, attempting that made me go retarded. not that i succeeded, cuz i dont think ive yet to put a completly appropriate page up ;-; and its not cuz i just CANT i mean, this page right here is as appropriate as i can get yet. why am i still in parentheses?)

so yea! idk if im gonna make it with this comic, like, make all 31 pages by the end of the month.. ;-; its killing me ppl. ITS KILLING ME.




Advertisement, August 16th, 2017, 4:32 pm ( Reply )





User Comments:
Amante, March 14th, 2010, 4:20 pm ( Reply )


Don't die, Mosama! Keep pushing! Or else the creepy dragon is going to make you sing with him!


mosama, March 14th, 2010, 4:23 pm ( Reply )


;-; i bet by the end of marchmadness im gonna be updating my comics from inside an insane asylum or artrehab T___T

but YESS!!! I SHALL GOOO ONNN!! *plays titanic music*


H0lyhandgrenade, March 14th, 2010, 4:59 pm ( Reply )


Wishing you luck man. ... God... I'm dying too... I dun wanna do this anymore bawwwwwwwwwww.


mosama, March 14th, 2010, 5:36 pm ( Reply )


oh gawd i cant even imagine the level of HELL you must be going through with all of that quality in your comic ;-;
lmao ill see u at the art-rehab after march xD


u_queen, March 14th, 2010, 9:10 pm ( Reply )


Fourth pane is soooo cute =^o^=
Keep doing this, you can do it! *makes cheers dance*


overkill, March 15th, 2010, 1:20 am ( Reply )


But what if you died and drew GHOST comics?


HalfAssedChaos, March 15th, 2010, 8:40 am ( Reply )


You can do it Mosama, just start rockin out with your cock out, strap a tablet pen to that bad boy and go nuts! Ba dum psh.


mosama, March 16th, 2010, 3:28 pm ( Reply )


@uqueen
i CAN do it! :D i can do it allllll niiiiiiiight loooooooooong *stripper music plays*

@overkill
omfg ghost comics! i should look into that :0

@HAC
omfg im gonna try that as soon as im home alone, hopefully no one will bust in on me and catch the horrible act xD

@Peacelotus
dont worry, the nightmares will go away in a couple of weeks (unless the infestation spreaded to quickly, in that case you mite die in your sleep during a nightmare all freddy cruiger style... G'LUCK! ;D)


overkill, March 16th, 2010, 11:18 pm ( Reply )


GHOST comics! http://www.tomoldfield.com/blog/wp-content/uploads/2008/07/ghostcomics0001.jpg


Sonic-ock, March 17th, 2010, 6:29 am ( Reply )


Fat baby momo, You'll grow up to be a stronger young man because of this.


Post A Comment